Re: Errores en Sparc U5

A Mi Me Paso Lo Mismo Hace Tiempo, Y Como El Error me Lo Marcaba El
MagicDev, pues lo quité de la lista de ejecucion al inicio del linux.

y me evite tantas y tantas lineas de error (1 cada 2 segundos). Alguien
me dijo que mi ide tenia falla. y desde entonces, me quede con la
espinita.

Ahora que volvio el tema me puse a investigar y encontre lo siguiente en
una lista del kernel de linux: ( quien contesta es Alan Cox
(alan en lxorguk ukuu org uk), al parecer es el mismo que mantiene la
página http://www.linux.org.uk/)

majordomo en vger rutgers edu

http://banyan.dlut.edu.cn/news/102099/24.html

> Anyone know what is going on or how to stop this
> aside from not running autofs?

Ok Im not sure its autofs. Can you first of all do

killall magicdev

and tell me if that makes the difference.

Alan

http://banyan.dlut.edu.cn/news/102099/39.html

> Yes, that seems to have fixed it.
>
> Doesn't seem to be any man pages on it.
> Could you happen to tell me what it is and what package it's part of?

Its the "magicdev" package. It is part of the Gnome gmc setup and
detects disk changes and can do stuff like playing audio cd's on
insertion and mounting cdroms.

Some drives seem to keep reporting 'media changed' again and again
when empty or open.

> Is it safe to rename it to something else,
> ex: /usr/bin/magicdev.notused?

Sure. Or rpm -e magicdev

Alan