Date: Fri, 12 May 2000 13:52:33 -0500
From: Mail Delivery Subsystem <MAILER-DAEMON en siete cardiologia org mx>
To: postmaster en siete cardiologia org mx, valenr en siete cardiologia org mx

Subject: Returned mail: Local configuration error
   2   Shown    262 bytes  Message, "Delivery Status"
   3   Shown    551 bytes  Message, "Pruebas"
   3.1 Shown      3 lines  Text

The original message was received at Fri, 12 May 2000 13:52:28 -0500
from valenr@localhost

   ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<mcjuarez en hotmail com>

554 MX list for cardiologia.org.mx points back to
siete.cardiologia.org.mx
554 <mcjuarez en hotmail com>... Local configuration error

¿Alguien me puede dar una pista de qué está pasando?

Gracias